Bilim Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi,
Müşterilerine verdiği hizmetlerde standart ölçüm metotlarına bağlı kalarak, ilgili yasa, tüzük ve yönetmeliklere uygun olarak çalışacağını,
Hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi için gereken çalışmaları yerine getireceğini ve tüm personelinin Sürekli İyileştirme ilkesini öğrenmesini, Merkezin politika ve prosedürleri anlamasını ve kendi işlerinde uygulamasını sağlayacağını,
Personelini, alanında uzman, deney metotlarını uygulayabilen kişilerden seçeceğini, her türlü ticari, mali, iç ve dış baskılardan uzak tutacağını ve teknik yeterliliğini arttırmak için iç ve dış eğitimlerle her zaman destekleyeceğini,
Deney metotlarının güncelliğini takip ederek uygulayacağını, deneylerde kullanılan ölçüm cihazlarının doğrulama ve kalibrasyonlarını zamanında yapacağını, teknolojiyi sürekli takip edip olanaklar çerçevesinde deney cihazlarını yenileyeceğini, deney hizmeti sırasında kullanılan laboratuvar sarf malzemesi, teçhizat ve gerekli hizmet alımlarını yürüttüğü tedarikçileri titizlikle seçerek hizmet kalitesini arttıracağını,
Müşteri memnuniyetini temel alarak müşterilerden gelen istekleri mümkün olan en üst düzeyde karşılayacağını,
Gizlilik ve tarafsızlık ilkesine bağlı kalacağını, taahhüt eder.
- Aydınlatma Metni
- Kalite Komisyonu
- Teşkilat Şeması
- Kalite Politikası
- Stratejik Plan
- Görev Tanımları
- İş Akış Şeması
- Hizmet Standartları
- Kalite Performans Değerlendirme Kriterleri
- Kalite Birim Değerlendirme Raporu
- Birim İç Değerlendirme Raporu
- Kalite Çalışmaları ve Kalite Ofisi Yönergesi
- İç ve Dış Paydaşlar
- Birim Kalite Komisyon Grupları
- Yönetim Gözden Geçirme Toplantıları
- Faaliyet Raporları