...

BİLİM TEKNOLOJİ UYG. VE ARŞ. MERKEZİ (BTUAM)

Hizmet Standartları

BİLİM VE TEKNOLOJİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI

 

SN

Hizmetin Adı

Başvuruda İstenen Belgeler

En Geç Tamamlanma Süresi

1

Merkez Yönetim Kurulu

1-     Gündeme alınan konular ile ilgili evraklar

1 gün

2

Merkez Danışma Kurulu

1-     Gündeme alınan konular ile ilgili evraklar

1 gün

3

Cihazlarla Gerçekleşen Analizler

1-      Cihaza ait Analiz Talep Formu

2-      Hizmet bedeli ödemesine ait banka dekontu

3-      Müşterilerden istenen ek bilgiler

15 gün (Gecikmeler hakkında müşteriye bilgi verilmektedir)

4

NEVÜ Personeli ve öğrencisi için Ücretsiz Cihaz Eğitimi

  1. BTUAM Başvuru Formu ile ön kayıt alınarak eğitim oluşturulur

15 gün

5

Fatura

1-     Cihaza ait Analiz Talep Formu

2-     Hizmet bedeli ödemesine ait banka dekontu

3-     Analizin gerçekleşme tarihi ve sonuç çıktıları

4-     Programdan fatura oluşturulması

30 gün

6

Satın alma

  1. Bütçe ve Ödenek Kontrolü (Ödenek Yoksa Alım Talebi Rektörlüğe bildirilir) Harcama Onay Belgesi.
  2. Piyasa Fiyat Araştırması
  3. Tekliflerin Değerlendirilmesi
  4. Sipariş Verilmesi
  5. Malın veya Hizmetin Teslimi ve Muayene Kabul Komisyonu Tutanağı
  6. Taşınır Fişinin Kesilmesi (gerekli durumlarda)
  7. Ödeme Emri Belgesinin Düzenlenmesi
  8. Evrakların Ödeme için Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına Sunulması

15 iş günü

7

Taşınır Giriş-Çıkış-Devir-Kayıttan Düşme-Sayım

  1. Taşınır İstek Belgesi- Taşınır İşlem Çıkış Fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar Listesi
  2. Devir İstek /Tutanak-Taşınır İşlem Fişi devir çıkışı
  3. Taşınır İşlem Çıkış Fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar listesi
  4. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Belgesi-Taşınır İşlem hurda çıkışı-Komisyon oluşum Tutanağı
  5. Komisyon Oluşum Tutanağı-Sayım Tutanağı
  6. Sayım Döküm Cetveli-Harcama Birimi Yönetim Hesabı Cetveli-Ambar devir teslim Tutanağı.

7 iş günü

8

Resmi Yazışmalar-Gelen Belge

1-     Sistem dışı gelen belge kayda alınır

2-     Kayda alınan ve UBYS den gelen belge ilgili personele havale edilir

3-     İlgili personelin bilgisiyle cevabi yazı yazılır (UBYS üzerinden)

7 iş günü

9

Resmi Yazışmalar-Giden Belge

1-     Gerekli durum için UBYS üzerinden yazı oluşturulur

2-     Kurum dışı yazı ise KEP le gönderilir

3-     KEP adresi olmayanlar için posta ile gönderim yapılır

3 iş günü

10

Yıllık İzin

  1. İzin formu
  2. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (UBYS üzerinden)

1 iş günü

11

Mazeret İzini (657/104-Ç)

  1. Mazeretini belirten dilekçe
  2. İzin formu
  3. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (UBYS üzerinden)

3 iş günü

12

Bilgi Edinme Talebi

  1. Bilgi edinme talebi dilekçesi kayda alınır
  2. İstenen bilgiye dair cevabi yazı UBYS üzerinden yazılır, şahsa ulaştırılır.

10 iş günü